Kryesor >> Edukimi Shëndetësor >> 8 ilaçe që shkaktojnë shtim në peshë

8 ilaçe që shkaktojnë shtim në peshë

8 ilaçe që shkaktojnë shtim në peshëEdukimi shëndetësor

Shtimi i padëshiruar i peshës shpesh është alarmant, por kur një ilaç i domosdoshëm është shkaku i atyre kilogramëve të tepërt, mund të jetë konfuze dhe zhgënjyese. Dhjetëra ilaçe, përfshirë ilaqet kundër depresionit, antihistaminikët, stabilizuesit e humorit, beta-bllokuesit dhe ilaçe kundër diabetit mund të shkaktojë shtim në peshë. Ndodh për një mori arsyesh, përfshirë rritjen e oreksit, rritjen e rezistencës ndaj insulinës dhe metabolizmin e ngadalësuar. Njohja e ilaçeve që shkaktojnë shtim në peshë - dhe si e bëjnë këtë - ju vë në rrugën e duhur për të luftuar efektet anësore.





Si e shkaktojnë mjekimin shtimin e peshës?

Shumica e ilaçeve që shkaktojnë shtim në peshë janë oreksigjenike, që do të thotë se stimulojnë oreksin dhe rrisin konsumin e ushqimit. Sidoqoftë, në pacientët që po përjetojnë humbje të oreksit nga një sërë arsyesh mjekësore ose moshës së vjetër, ky efekt mund të jetë i dobishëm për nxitjen e rritjes së oreksit dhe shtimit të peshës, thotëKaren Cooper, DO, drejtoresha e menaxhimit të peshës në Klinika Cleveland .



Medikamente të tjera, siç janë steroidet, çojnë në ndryshime në metabolizëm dhe oreks, ndërsa ilaçet kundër diabetit ndikojnë në rezistencën e insulinës. Ilaqet kundër depresionit , antipsikotikët dhe ilaçet e tjera të përdorura për shëndetin mendor mund të çojnë në ndryshime të peshës në mënyra të ndryshme, në varësi të ilaçeve.

Cilat ilaçe shkaktojnë shtim në peshë?

Kjo listë e ilaçeve që shkaktojnë shtim në peshë mund t’ju ​​ndihmojë të përcaktoni nëse një rritje në peshë shoqërohet me ilaçe:

  1. Ilaçe kundër diabetit si insulina dhe sulfonilureat ( Glynase , Amaryl , Glukotrol , etj)
  2. Ilaqet kundër depresionit, duke përfshirë frenuesit selektivë të rimarrjes së serotoninës (SSRI) të përshkruara zakonisht Prozakut , Zoloft , dhe Paxil
  3. Medikamente anti-epileptike të tilla si Neurontin , Depakene , dhe Tegretol
  4. Antihistaminikët të tilla si Allegra dhe Zyrtec
  5. Antihipertensivë dhe beta-bllokuesit siç janë Inderal dhe Lopresori
  6. Antipsikotikë të tilla si Zyprexa , Risperdal , dhe Latuda
  7. Kortikosteroidet të tilla si Dekadroni , Prednisone , dhe Kortef
  8. Stabilizuesit e humorit të tilla si Litobid

Si mund të dalloni nëse një ilaç po shkakton shtim në peshë?

Joshua Septimus, MD, profesor i asociuar i mjekësisë klinike në Spitali Metodist i Hjustonit , ka një proces në tre hapa për të përcaktuar nëse një ilaç është shkaku i shtimit të padëshiruar të peshës:



  1. Së pari, shikoni në kohën e shtimit të peshës. Nëse shtimi i peshës ndodhi menjëherë pas fillimit të ilaçit të ri, ky është një tregues i fortë.
  2. Gjithashtu shikoni për t'u siguruar që nuk keni ndryshuar stilin e jetës tuaj ose zakonet dietike që nga fillimi i një ilaçi të ri. Mbajtja e një regjistri ushqimi dhe ushtrimesh mund t'ju ndihmojë të dalloni ndryshimet.
  3. Sigurohuni që të mos keni ndonjë shenjë tjetër të gjendjeve mjekësore që mund të shkaktojnë shtim në peshë. (Një provim fizik mund të ndihmojë me këtë.) Shtimi i peshës është shpesh një situatë për të cilën duhet të jeni holistike, prandaj shikoni historinë tuaj dhe çdo dinamikë apo zakone shoqërore që ndryshon.

Si të kundërveproni me shtimin në peshë të ilaçeve

Nëse një ilaç po shkakton shtim të padëshiruar të peshës, duhet të pyesni mjekun tuaj nëse ka alternativa për të trajtuar gjendjen mjekësore ose ilaçe që mund të kompensojnë shtimi i peshës. Jini të përgatitur: Disa nga ilaçet më të zakonshëm që shkaktojnë shtimin e peshës janë ilaçet që përdoren për qëllime shpëtimi të jetës, të cilat mund ta bëjnë të vështirë përdorimin e alternativave.

Nëse jeni duke marrë një ilaç që zakonisht çon në shtim në peshë, është e rëndësishme të përqendroheni në ushtrime të rregullta-dhe duke përfshirë trajnimin e forcës. Një nga gabimet më të zakonshme që bëjnë pacientët është se ata nuk ngrenë pesha sepse kanë frikë se do të ‘grumbullohen’, thotë Dr. Septimus. Kur në fakt, një nga gjërat më të rëndësishme që mund të bëni për të vazhduar mbajtjen e metabolizmit është ngritja e peshave dhe mbajtja e masës muskulore.

Alsoshtë gjithashtu e rëndësishme të shmangni ushqimet që janë të njohura për uljen e metabolizmit nëse po përjetoni shtim në peshë për shkak të një ilaçi. Kufizoni ushqimet e rafinuara dhe të përpunuara, përfshirë sheqerin dhe karbohidratet e përpunuara.



Flisni me mjekun tuaj

Asnjëherë mos ndaloni një ilaç pa folur me mjekun tuaj, pasi veprimi kështu mund të ketë pasoja të konsiderueshme shëndetësore. Mund të ketë alternativa të arsyeshme edhe nëse keni nevojë për ilaçe për një gjendje të veçantë ose mënyra për të luftuar shtimin e peshës nga një ilaç, kështu që mënyra më e mirë për të arritur në fund të peshës së dyshuar të ilaçeve është duke vepruar si avokati juaj i shëndetit dhe duke bërë pyetje.